Heldere en
duidelijke services

Hier de antwoorden op veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen algemeen

Wat is een bestelcode?

Bij het plaatsen van een bestelling wordt er gevraagd om een bestelcode in te voeren. Deze bestelcode staat gelijk aan het nummer van een cateringpas die wordt uitgegeven door ESFM.

Waar kan ik opmerkingen/extra wensen doorgeven?

Opmerkingen en extra wensen kunt u toevoegen in het opmerkingenveld tijdens het afronden van de bestelling.

Hoe werkt het bestellen in de webshop?

Veelgestelde vragen kantoorartikelen

Is dit het complete assortiment van kantoorartikelen?

Op deze site vindt u het basisassortiment welke is gebaseerd op de meest bestelde artikelen.

Deze artikelen zijn (m.u.v. bestelartikelen) op voorraad op locatie en kunnen wij snel bij u uitleveren.

Mocht het artikel dat u zoekt geen onderdeel zijn van het basisassortiment, neem dan a.u.b. contact op met de postkamer Pernis via mail

Geef duidelijk aan welk soort artikel u zoekt en via deze weg helpen wij u graag verder.
N.B. Op artikelen die geen onderdeel zijn van het basisassortiment zit altijd een langere levertijd. Hierin kunnen wij u geen garanties bieden.

Waarom kan ik geen printpapier online bestellen?

Op elke locatie verzorgen wij standaard het printpapier. Mocht u onverhoopt toch extra printpapier nodig hebben, kunt u een verzoek sturen naar:
Locaties Pernis: PER-Huishoudelijke-Dienst@shell.com

Wat zijn de levertijden?

Indien de bestelde producten voorradig zijn dan garanderen wij, op werkdagen, een levering binnen 24 uur op de gewenste locatie.

Indien u producten bestelt die niet voorradig zijn informeren wij u via de mail over de levertijden.

Wat is de procedure bij levering?

Het is voor ons van belang dat iemand de bestelling in ontvangt neemt en hiervoor tekent.

Hoe verloopt de betaling en/of facturatie?

De kantoorartikelen zijn op rekening van een afdeling. Maandelijks wordt de factuur opgemaakt op basis van de bestelde artikelen per afdeling.

De factuur zal verstuurd worden naar het secretariaat van de betreffende afdeling.

Is er een minimum en maximum orderbedrag?

We hanteren geen minimum orderbedrag maar verzoeken u wel hier economisch en milieuverantwoord mee om te gaan.

Veelgestelde vragen Catering

Wat zijn de bestel/levertijden van de verschillende cateringdiensten?

Vergaderservice
Bestellen: Minimaal één dag van tevoren vóór 12:00 bestellen (maandag t/m vrijdag)
Levering: Tijdens kantooruren

Overwerkmaaltijden
Bestellen: Op de dag zelf vóór 16:00 bestellen (maandag t/m vrijdag)
Levering: Maandag t/m vrijdag tot 17:00.

Gebak
Bestellen: Minimaal één dag van tevoren vóór 12:00 bestellen (maandag t/m vrijdag)
Levering: Maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 11:00

Rose Garden
Bestellen: Bestelling vóór 16:00 uur doorgeven (dinsdag t/m zondag).
Levering: Afleveren tussen 18:00 en 21:00 uur (andere tijden mogelijk in overleg: Tel. Rose Garden: 010 – 438 68 38)

Hoe kan ik mijn bestelling achteraf aanpassen of annuleren?

Stuur in dit geval ten alle tijden een mail naar: PER-Huishoudelijke-Dienst@shell.com